+32(0) 11 60 37 52 Last minutes

Veelgestelde vragen

Alles wat je wilt weten over je verblijf..

Wij zijn verheugd u, wellicht in de toekomst, te mogen verwelkomen op Moulin de Hotton. Deze pagina zal u de weg wijzen met vragen, praktische informatie, verschillende mogelijkheden en belangrijke parkregels. Heeft u alsnog vragen? Dan kunt u zich wenden tot onze gastenservice.

Route naar Moulin de Hotton

Sluiten

Parkeren

Verblijfsgasten krijgen een slagboomkaart en hebben toegang tot de parkings op het park. De chalets hebben een eigen privéparking.

Sluiten

Huisdieren

Een aantal chalets is speciaal voor huisdieren beschikbaar. Het is toegestaan om max. 1 huisdier (hond, kat,...) mee te nemen, dit moet wel op voorhand worden aangegeven bij de reservering. Angstaanjagende en voor overlast zorgende huisdieren worden niet toegelaten.

Sluiten

Voorkeurboeking

Als u een chalet met een specifiek nummer wenst te reserveren, dan kan u dit tijdens uw reservatie aangeven. Hiervoor betaalt u € 25,00 aan voorkeurskosten.

Sluiten

Annuleringsverzekering

Zelfs al staat jullie vertrekdatum (lang) op voorhand vast, toch kunnen er zich onverwachte dingen voordoen die jullie vakantie in het water doen vallen. Om jullie hiertegen financieel te beschermen is er in samenwerking met Funtours een op maat gesneden annulatieverzekering uitgewerkt om je te vrijwaren bij eventuele reisgevaren. Deze verzekering vergoedt de annulatiekosten (volgens toepassing van de voorwaarden) van de verzekerde ingeval van annulatie door bvb. ziekte, ongeval of overlijden; intrekking van het verlof door de werkgever, …

Sluiten

Verblijfsonkosten

Verblijfsonkosten zijn kosten, die ontstaan als gevolg van het uitoefenen van een toeristische activiteit.

Bij Moulin de Hotton worden deze kosten pas op het einde van het verblijf van de waarborg afgehouden, zodat jullie steeds de juiste kosten aangerekend krijgen.

Sluiten

Betaalmogelijkheden

Het voorschot dient binnen de 8 dagen na ontvangst van de boekingsbevestiging/factuur, betaald te worden. Het saldo van het huurbedrag dient, zonder voorgaand bericht, 6 weken voor de huuraanvangsdatum te zijn vereffend, zo niet wordt de boeking geannuleerd. 

Bij boekingen binnen de 6 weken voor de huuraanvangsdatum moet het volledige bedrag ineens betaald worden binnen de 8 dagen. 

Na ontvangst van de volledige huurprijs is de boeking definitief en worden de reisdocumenten, waaronder de voucher, per mail toegestuurd, die je op de dag van aankomst dient te overhandigen aan de receptiemedewerker bij inchecken. (Indien je geen e-mailadres hebt, worden deze documenten per post opgestuurd.)

Sluiten

Cadeaubon en waardecheques

Hiervoor kan je best telefonisch contact opnemen (011/52.10.44) en vermelden dat je in het bezit bent van een cadeaubon of waardecheque. Houd zeker de bon of cheque bij de hand.

Sluiten

Boeking wijzigen

Hiervoor kan je best telefonisch contact opnemen met Moulin de Hotton (+32 (0) 11 52 10 44). Voor elke wijziging wordt een wijzigingskosten van € 18,00 aangerekend.

Sluiten

Boeking annuleren

Alle annuleringen dienen schriftelijk te gebeuren. 

Annuleringsvoorwaarden: 

Tot 8 weken voor de huuraanvangsdatum 25% van de huurprijs met een minimum van € 100,00.

Tussen 8 en 4 weken voor de huuraanvangsdatum 50% van de huursom met een minimum van € 100,00.

Tussen 4 weken en de huuraanvangsdatum 100% van de huurprijs.

Wanneer je je verblijf dient te onderbreken, blijft de volledige huurprijs verschuldigd. Bij niet betaling van de boekingsbevestiging/factuur wordt de boeking automatisch geannuleerd en zijn administratiekosten van € 50,00 per dossier/ boekingsaanvraag verschuldigd. Wanneer annuleringen ontstaan wegens het vergeten te betalen en indien jullie toch wensen te komen, dien je eerst contact op te nemen met de organisatie voor de plaatsbevestiging. Er zal een nieuwe boeking worden gemaakt. De vermelde administratiekosten van € 50 blijven te allen tijde behouden.

Sluiten

Inchecken

Wanneer de boeking definitief is, worden de reisdocumenten toegestuurd. De voucher overhandig je de dag van aankomst aan de receptiemedewerking bij inchecken. Boek je lastminute dan kan je inchecken met de boekingsaanvraag die je ontvangen hebt.

Sluiten

Uitchecken

De check-out is open van 9:00 tot 10:30 uur. Indien jullie buiten de openingsuren van de receptie vertrekken dan dien je het check-in formulier met de meterstanden, samen met de sleutels in de brievenbus te deponeren aan de ingang van het park. Uiteraard dienen we dan te beschikken over je bankgegevens (naam van de bank, rekeningnummer, BIC- en IBAN-code) om het resterende bedrag van de waarborg terug te storten.

Sluiten

Borgsom

Bij inchecken dient er een waarborg betaald te worden van € 125,00 voor een weekend of een midweek en € 200,00 voor een week.

Sluiten

Bankkaart en/of Creditcard

De waarborg kan voorlopig enkel contant betaald worden. 

Sluiten

Elektra- en waterverbruik

Het gratis elektraverbruik (per nacht) is afhankelijk van type chalet(van 10 kWh tot 20 kWh) en is ruim voldoende voor normaal elektriciteitsgebruik. Het overige elektriciteitsverbruik aan €0,39/kWh, wordt op het einde van jullie vakantie van de waarborg afgehouden.

Sluiten

Zoek en boek je ideale vakantie op Moulin de Hotton!